0 грн
Зробити замовленняУмови обміну та повернення
Добрий день шановні замовники, компанія ТОВ "ЮГ АГРО ЗАПЧАСТЬ" завжди намагається йти на зустріч усім без винятку нашим партнерам. Наша компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів», який дає вам право повернути або обміняти товар, який не підійшов протягом 14 днів з моменту покупки.
Обміну та поверненню не підлягають товари з переліку затвердженого постановою КМУ від 19.03.94 р. № 172.
Обмін та повернення товару належної якості
Ви можете обміняти товар належної якості куплений у нас на аналогічний товар або на будь-який інший за погодженням з нами. Обмін товару проводиться протягом 14 днів, крім дня покупки, за умови, що товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є підтвердження оплати. Це може бути товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару нашої компанії. Відсутність у Вас касового чека або іншого документа, що підтверджує оплату, не позбавляє Вас можливості обміняти товар.
УВАГА ВАЖЛИВО:
У разі відмови покупця від товару належної якості вартість доставки товару та відправки його назад оплачується покупцем. При заміні товару неналежної якості деталі пересилання узгоджується з нами. Гроші повертаються тільки на рахунок, з якого вони були отримані.
Умови повернення товарів неналежної якості.
Відповідно до статті 8 (частина 14) Закону України "Про захист прав споживачів", у разі виникнення сумнівів як споживаного товару, такий товар має бути підданий спеціалізованій експертизі. Обмін або повернення коштів за такий товар здійснюється лише за результатами експертизи. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто чи через свого представника. Після проведення експертизи – наші менеджери повідомлять вас по телефону про результати та нададуть документ для підтвердження.
Якщо у Вас виникли проблеми з товаром, спочатку здійсніть такі дії:
- зв'яжіться з нашим представником будь-яким зручним для вас способом - розділ Контакти
- у розділі повернення товару напишіть нам, у темі листа вкажіть «Повернення товару» і сформулюйте ситуацію, що склалася, при цьому необхідно докласти фото з описом того як використовувалася і встановлювалася деталь, а так само ваша думка з приводу причини виходу з ладу виробу. Це необхідно зробити для формування повної картини ситуації, при цьому наш консультант допоможе вам вирішити її.